

Kasper schreefColonAls het de olietemperatuur is, dan is dat geen probleem.

wlevels schreefColon... een temperatuur die opliep naar 110 - 115 graden, bij ongeveer 140 km/h (4000 toeren)....

Pete schreefColonwlevels schreefColon... een temperatuur die opliep naar 110 - 115 graden, bij ongeveer 140 km/h (4000 toeren)....
Veel te heet voor bier... maar voor olie (metertje links van de alarmlicht schakelaar) is het geen probleem. Mijn wijzertje staat regelmatig recht omhoog, wat zoveel is als 120-130 graden (160-170kmh, 5000rpm)
Grt
Pete


wlevels schreefColonNee de olietemperatuur zit toch in je dashboard he??links naast de snelheidsmeter.
Ik heb t over dat metertje in de midden-console.

wlevels schreefColonKasper schreefColonAls het de olietemperatuur is, dan is dat geen probleem.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.