

MGF schreefColonWeer een probleempje met onze MGF, als we stilstaan voor een stoplicht bijvoorbeeld is hij steeds erg aan het zoeken naar het juiste toerental, dus lijkt het net alsof we als een stel sjonnies steeds gas lopen te geven voor het stoplicht.Enig idee waar dit aan kan liggen? (zal waarschijnlijk een elektronica probleem zijn neem ik aan?)

Remieme schreefColonMGF schreefColonWeer een probleempje met onze MGF, als we stilstaan voor een stoplicht bijvoorbeeld is hij steeds erg aan het zoeken naar het juiste toerental, dus lijkt het net alsof we als een stel sjonnies steeds gas lopen te geven voor het stoplicht.Enig idee waar dit aan kan liggen? (zal waarschijnlijk een elektronica probleem zijn neem ik aan?)
of een voorbode van een wel heel bekend probleem de laatste tijd:
Rotor aan vervanging toe?
of zwakke accu.
of Bobine.


Remieme schreefColonhmm dus moet toch eens versneld een 52 mm gasklep gaan monteren.


Bruno schreefColonNiet twijfelen : ofwel 1) de steppermotor die moet vervangen worden, ofwel 2) de zogenaamde sticky TTB, of anders gezegd, het gekende probleem met de plastieken gasklep (heb je het vooral als hij warm is ?) , of 3) zelfs eventueel de gasklepsensor.
T'heeft dus niks te maken met bobines of de rotorarm etc...
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.