sinds een enkele dagen merk ik dat mijn F met name op de snelweg slecht rijdt. Hij lijkt wel te vliegen(zweven), totaal geen goede wegligging!
Ook voel ik hem af en toe schudden.. als ik boven een bepaalde snelheid kom is het helemaal niet meer te houden en schud hij alsof ik op een rodeo stier zit!
Ik weet niet of dit wat te maken kan hebben met het "probleem" dat ik in een ander topic al aanhaalde? dat het me afgelopen weekend is opgevallen dat de vering achter 1,5cm hoger staat dan voor?
is er misschien iets niet goed aan mijn vering-systeem? of kan het aan de banden liggen? uitlijning?
voor staat hij dus 36cm en achter 34,5cm
Graag even wat advies van jullie kant.
Groeten,
Patrick



