door Ramon » di maart 28, 2006 7:32 am
Hallo Heren/ dames,
Allereerst wil Sander bedanken voor zijn post, zodat ik wat makkelijker
aan de gang kon met mijn auto (koppelingsplaten vervangen). Dit is allemaal naar behoren gegaan, hoewel er een paar sleutels zijn geknapt op de bouten (en ik heb toch gedore gereedschap).
Ik heb nu een ander probleem, namelijk:
De auto begint op een gegeven moment te stotteren (vooral wanneer ik in de 5e versnelling rijd met lage toeren. Als ik dan het gas in trap begint de auto bij het oplopen in toeren ontzettend te stotteren (heb het idee dat de auto steeds meer gaat stotteren naarmate hij warmer is (vreemd toch).
De auto slaapt buiten.........
Groeten Ramon