



Wetende dat ik zonder thermostaat rijd is dit niet echt een normaal fenomeen

Jean schreefColonWetende dat ik zonder thermostaat rijd is dit niet echt een normaal fenomeen
Ik begrijp hieruit dat er geen verbinding is tussen de sensor (thermostaat ontbreekt) en de wijzer. Het kan dus niet aan de sensor liggen. Een kabel die vals contact maakt?
Of lees ik het nu verkeerd?


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.