BUTTON_POST_REPLY 118 berichten
HGF & low coolant level sensor kit
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 13, 2006 12:57 am

    Nou die HGF hoef ik niet hoor. Behoor tot de groep die hem al gehad heeft en 1e vind ik wel genoeg. :P
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma maart 13, 2006 1:32 pm

    Remieme schreefColonNou die HGF hoef ik niet hoor. Behoor tot de groep die hem al gehad heeft en 1e vind ik wel genoeg. :P


    Technisch gezien het je er nog recht op één, het is immers een nieuw blokje ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 13, 2006 2:26 pm

    Sander schreefColon
    Remieme schreefColonNou die HGF hoef ik niet hoor. Behoor tot de groep die hem al gehad heeft en 1e vind ik wel genoeg. :P


    Technisch gezien het je er nog recht op één, het is immers een nieuw blokje ;)


    :cry: zo over anderhalf jaar, als er weer 30000 km op staat zeker?

    Heeft er eigenlijk al iemand zo'n nieuwe pakking van Landrover laten monteren?
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » ma maart 13, 2006 4:42 pm

    ik had net een oude gekocht toen de posting er kwam :(
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 13, 2006 6:29 pm

    ai, da's flink balen dus. Tenzij je huidige pakking stevig stand houd :wink:

    Ga ervanuit dat in mijn gereviseerde motor vrolijk de originele rover pakking zit. Want volgens mij monteren die garagisten zelden onderdelen die niet standaard zijn.

    Het is me tenminste nog nooit gevraagd: "wilt u het originele onderdeel of een betere aftermarket product".

    Bij de APK keuring bleken de rubbers in de schokbrekers achter versleten. Moest dus zelf op de proppen komen met polyurethaanbussen en zelf aanleveren.

    Need I say more?
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » di maart 14, 2006 11:11 am

    logisch, normaalgezien vervalt de garantie die fabrikanten geven als je niet hun onderdelen monteerd.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo maart 19, 2006 6:56 am

    daar doe ik het voor :lol:
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo maart 19, 2006 6:59 am

    Remieme, jij krijgt de eerste prijs voor het vroegste online te zijn :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo maart 19, 2006 8:21 am

    Remieme schreefColon :cry: nog 12 jaar en 4 maanden wachten? Daar ga ik mooi niet op wachten hoor :wink: :lol:


    Dat vond ik ook al te lang duren. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo maart 19, 2006 7:36 pm

    Nog even en kan het aan mezelf vragen als verjaardagskado :P
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo maart 19, 2006 8:25 pm

    Over 12 1/2 jaar zijn de F'jes al lang weggeroest ;)
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo maart 19, 2006 9:15 pm

    Coen schreefColonOver 12 1/2 jaar zijn de F'jes al lang weggeroest ;)


    Wou het eigenlijk niet zeggen, maar moet inderdaad nog zien of ze de tand des tijds doorstaan.

    Degene die hem als 2e auto gebruiken misschien. Maar als je hem dagelijks gebruikt, merk je dat je toch heel wat meer onkosten hebt :cry:

    Daar staat dan weer wel tegenover dat je er verhoudingsgewijs veel meer plezier van heb. Nog geen enkele andere wagen gehad, waarin ik met zoveel plezier in rijdt. 8)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo maart 19, 2006 10:13 pm

    Zijn er hier veel met een kilometerstand boven de 100.000? Heb je dan veel onkosten?

    Even ontopic: er zijn weer 2 spam users erbij.
    Lotus Elise S2 111s
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo maart 19, 2006 11:03 pm

    Even ontopic: er zijn weer 2 spam users erbij.


    Er waren ..... :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 20, 2006 1:03 am

    Coen schreefColonZijn er hier veel met een kilometerstand boven de 100.000? Heb je dan veel onkosten?


    zit nu op ongeveer 94000 km. Reeds vervangen onderdelen afgelopen jaar:
    Koelleiding onder wagen (doorgeroest)
    Remschoenen (slijtage)
    Hoes stuurhuis (slijtage)
    Motor (Gevolg van doorgeroeste koelleiding > oververhit)
    Rubbers schokbrekers achter (slijtage)
    Softtop ruitje (keuze voor hele nieuwe kap lag bij mezelf)

    Op de Motor na, valt het nog wel mee.
BUTTON_POST_REPLY 118 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten