(t'ziet er allemaal wel hard gephotoshopped uit)
De TF-coupé splitter is ook een optie, maar die kennen we natuurlijk allemaal :
Meer foto's hierovervind je op het rover.org forum ( http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=111475 )


Bruno schreefColonWat vinden we van deze splitter voor een TF?




Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.