Als ze niet goed gebalanceerd zouden zijn merk je dat toch bij alle snelheden? Is dit het beroemde 'kuppen' van de banden???
Ooit iets van gelezen in de autoweek.
Alle suggesties zijn welkom.



TF 135 Elegance / Midget

Bruno schreefColonwilelagers nog allemaal ok ? Geen kapotte stofkappen op lagers ? Welke banden heb je liggen op de F ? Heb je bij die snelheden die je aanhaalt vibraties in het stuur ?

Demor schreefColonExtra info, het zijn Toyo Proxes tubekes


Demor schreefColoniemand zij dat het de lagers konden zijn, moet dit instand verholpen worden om verdere schade te voorkomen? Ik zit namelijk te wachten op m'n bushes-kit en dan kan ik alles in een keer doen.






Trophy splitter|Trophy headlights|Clear indicators|shocker bushes|Powerflex complete rear kit|alu anemel badge stuur|Fuel label
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.