Waar blijft de 249ste en vooral de 250ste gebruiker?
Misschien wordt er terug geregistreerd als er voor de 250ste een hoofdprijs voorzien wordt
Voorstel van hoofdprijs voor de 250ste : een MG(T)F... in miniatuur uiteraard.




Remieme schreefColonBij de APK keuring bleken de rubbers in de schokbrekers achter versleten. Moest dus zelf op de proppen komen met polyurethaanbussen en zelf aanleveren.
Need I say more?


Heeft er eigenlijk al iemand zo'n nieuwe pakking van Landrover laten monteren?
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.