GhostRider schreefColonIk heb nog even getwijfeld aan 20 inch spinning wheels onder mijn F, uiteraard chroom met gouden schroefjes.....

Wat is dan doorslaggevend geweest om toch deze te nemen

"
En @Bruno; Ik vind persoonlijk 17" in sommige gevallen al teveel. Hangt een beetje van het type velg af icm de kleur van de auto. Ik heb persoonlijk nog niets mooiers gezien dan de 16" Trophy's. Doordat de spaak doorloopt tot op de band lijkt het wel 16,5"

Het totaalbeeld klopt dan perfect. Maar die velgen kosten een dikke €400,- ZONDER banden. PER STUK
Ik heb net 4x toyo laten leggen met alles erop en eraan (ventieltjes, ballanceeren en uitlijnen) voor €309,- totaal.... Laat die grote wielen maar zitten
