door FrankMGF » ma maart 06, 2006 2:16 pm
Zoals ik in het " archief"van het forum heb gelezen is er al veel geschreven over de bewuste waterproblemen bij de spiegels.
Ook heb ik dat probleem. Het stroomt uiteindelijk zomaar je speakers in!!
Ik heb reeds mijn rubbers ingesmeerd met siliconenspray, echter geen resultaat.
Nu wil ik de oplossing van Ivan uitproberen door een kunstof "darmpje" tussen het rubber te stoppen, waardoor het raam beter aansluit.
Heeft iemand wellicht een fototje met deze oplossing, want ik weet niet precies hoe of wat te doen?????
groet
Frank