TOF: reakties en suggesties...
Check je accuspanning eens tijdens starten...
Batterij van de Zafira via de startkabels gebruikt.... en hij doet het niet. Ook niet wanneer de Zafira draait en tot 5000rpm wordt gejaagd.
Aansluitingen op de startmotor wat gecorrodeerd misschien.
Was bij mij hetzelfde, hierdoor te weinig vermogen naar het startmotorrelais.
Zou natuurlijk wel kunnen..... die aansluitingen zitten wel niet echt makkelijk hé. Als je langs de bestuurderskant staat, en je kijkt vanaf de zijkant van de auto naar de startmotor, heb ik langs de rechterkant ook een loskontakte (een niet gebruikt contactlipje).... just wondering

Moet al een hele tijd niet gebruikt zijn, want 't nieuw was eraf
Probeer anders de wagen eens aan te duwen...
Damn... als ik nu aan iets een hekel heb. Voor alle veiligheid... als je de koppeling loslaat, in welke versnelling moet ie dan staan (hoog/laag) om nog net die push te kunnen geven om de motor te laten draaien
Thanks guys