Mijn claxon doet het niet meer.
Garage spreekt van vervangen stuk binnenin stuurwiel ?
Claxon op zich werkt blijkbaar wel (getest)
Is het vervangen van "een stuk" binnenin het stuurwiel een technisch moeilijke klus??
Wat bedoelt men met "een stuk binnenin"
Of rij ik gewoon verder en doe ik mijn venster open en roep als t nodig is?


