De toekomst van de MG(T)F
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

De toekomst van de MG(T)F

door MGF » di feb 14, 2006 11:21 pm

Ik was even aan het surfen op internet, en ik kwam op een pagina met veel MGF eigenaren die hun auto lieten zien. Waaronder dus ook deze super foute MGF:

Afbeelding

Toen begon ik mij toch af te vragen of, naar maten de Fjes en TFjes goedkoper worden, er niet steeds meer ´foute´ types in gaan rijden, die de auto´s dan steeds meer op gaan leuken met foute skirt´s en dit soort neon verlichting, net zoals bijvoorbeeld bij japanse sportwagentje gebeurd. Zijn jullie hier ook ´bang´ voor of denken jullie dat de F dit lot bespaard zal blijven?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: De toekomst van de MG(T)F

door Brooklands » di feb 14, 2006 11:49 pm

MGF schreefColonToen begon ik mij toch af te vragen of, naar maten de Fjes en TFjes goedkoper worden, er niet steeds meer ´foute´ types in gaan rijden..

Ik denk dat er van zowel de F als de TF te weinig zijn gebouwd om echt veel van die 'foute' types tegen te komen. Een ruime meerderheid van de bezitters zullen toch liefhebbers zijn van deze carbio. Deze houden de auto origineel of brengen verbeteringen aan.
    Neon valt niet onder de categorie origineel of verbetering.
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » di feb 14, 2006 11:59 pm

Brooklands schreefColon .... Neon valt niet onder de categorie origineel of verbetering.

Oh Ad, geef toe... zodra ze neon hebben in BRG ben jij de eerste die ze monteert! :wink:
    MGTF 135 - Pearl black
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502
    GeregistreerdCOLON za feb 11, 2006 2:34 pm
    WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

door bakel » wo feb 15, 2006 12:00 am

Gelukkig maar,

Want dat vindt ik dus lelijk je auto zo verknalle met neon hier, subwoofer daar. Het kost allemaal veel geld en het is niet mooi
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » wo feb 15, 2006 12:04 am

Pete schreefColonOh Ad, geef toe... zodra ze neon hebben in BRG ben jij de eerste die ze monteert! :wink:

Pete, zodra je mijn TF spot met van die neon verlichting eronder, wil je me dan beloven dat je de auto onmiddelijk in de brand steekt. Je zou mij en andere liefhebbers daar een groot plezier mee doen. :oops:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo feb 15, 2006 12:24 am

Er zijn niet genoeg F-jes om net zo populair als een Golf of een Honda te worden, en daarbij hoe meer auto's ze 'verzieken' des te meer de onze gewaardeerd worden, dus........ geen probleem.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » wo feb 15, 2006 9:31 am

Laten we het hopen Demor.
    Ik ben ook niet echt kapot van dat neon gedoe en zo'n MGH.

Voordeel is wel dat de meeste van die mannen net hun rijbewijs hebben, teveel branie en te weinig ervaring: Ze rijden die F zo tegen de boom, Hun droom weg, wij onderdelen, kunnen wij onze (T)F wat langer blijven rijden.

Of... draaf ik nu een beetje door?
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo feb 15, 2006 11:05 am

Ik zou het niet mooi willen noemen, maar wel erg handig...
    Hoe vaak hebben jullie je auto niet in het donker neergezet, en stap je uit, zo in een plas :evil:
    nu kan je tenminste zien waar je uitstapt..

Ik zie de (T)F graag rijden, hoe meer hoe beter.. en een beetje pimpen moet kunnen.. een (T)F om een boom vind in heel jammer..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo feb 15, 2006 12:33 pm

:( Ik vind het niets...
    Lotus Elise S2 111s
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo feb 15, 2006 12:36 pm

Coen,

Wat je vind, moet je naar de politie brengen :wink:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo feb 15, 2006 12:39 pm

Dan geef ik nog liever de onderdelen van de auto hier op het forum cadeau ;)
    Lotus Elise S2 111s
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » wo feb 15, 2006 7:09 pm

Ik vind het zeer bijzonder
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

door Jupilerman » wo feb 15, 2006 8:41 pm

Ivan (Vanio) schreefColonIk vind het zeer bijzonder

Ja, vooral omdat die oen de lampen zichtbaar heeft geplaatst, vóór de -hoe noem je dat - naad
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do feb 16, 2006 11:07 am

Dat is inderdaad het juiste woord.. hebben we al een tijd niet gezien :wink:
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

door MGF_TV » do feb 16, 2006 12:38 pm

Jupilerman schreefColonJa, vooral omdat die oen de lampen zichtbaar heeft geplaatst, vóór de -hoe noem je dat - naad

idd, en ik hoop voor hem dat hij spatlappen aan zijn voorwielen heeft, het is moeilijk te zien op de foto