






Bart-Jan schreefColonIk ben voor mijn zelfbouw filter project gaan zoeken naar een andere oplossing en ik heb een 100 mm flexibele slang in de luchthapper aan de linker zijkant van de auto kunnen vrotten. Dat past echt super!!! Heeft meteen als voordeel dat het standaard MG kunststof voor een conische inlaat zorgt, waardoor er minder luchtwerveling in het begin van het kanaal is. En het andere eind van die slang kan je vlak voor je K&N laten eindigen; heb je ook nog eens een groter opp. koele lucht richting filter. Je hebt echter minder RAM-air effect (voor zover dat bijdraagt aan het succes van de K&N...). Als ik weer een digi-cam heb, dan zal ik eens foto's nemen.



Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.