Ik heb vandaag ontdekt dat ik een klein barstje heb in de achterruit van de soft top.
De barst is zo'n kleine 2cm lang. Kan dit nog hersteld worden of moet er een nieuwe plastieken venster in ?
Groetjes,
Geert en Katy






Bruno schreefColonJullie mogen blij zijn, als mijn ruit stuk is heb ik een zwaar probleem; mijn rits van de achterruit zit al enkele jaren potvast.


rogerr schreefColonBruno schreefColonJullie mogen blij zijn, als mijn ruit stuk is heb ik een zwaar probleem; mijn rits van de achterruit zit al enkele jaren potvast.





Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.