BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Open lucht filter en 52 mm TTB
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

Open lucht filter en 52 mm TTB

door Bruce » za jan 28, 2006 7:41 pm

Ik ben net terug uit België waar de heren van MG-SP mijn F hebben voorzien van een K&N 75i open luchtfilter en een Alu. 52 mm TTB. Waarna het geheel is afgesteld op de T4.

Vanio was er ook voor een grote beurt en Sander was op bezoek om de heren te helpen.
    Heren grote klasse, hartelijk dank.

Maar, (en dit weet iedereen die al een open luchtfilter heeft)..
    WAT EEN GEWELDIG GELUID….

Voor iedereen die nog geen open lucht filter heeft.. dit is echt een aanrader..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » za jan 28, 2006 8:12 pm

Hoe vind je het geluid klinken? Net als een Golfje? En heeft Sander nog het een en ander veranderd zodat het geluid minder is geworden?
    Lotus Elise S2 111s
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

Re: Open lucht filter en 52 mm TTB

door Ivan » za jan 28, 2006 8:42 pm

Bruce schreefColonVanio was er ook voor een grote beurt en Sander was op bezoek om de heren te helpen.

Ben er inderdaad geweest maar dan voor een grote beurt voor de mg wel te verstaan :lol:
    Het moet gezegd: mijn mg is weer tip top in orde gemaakt door de mannen van mg-sp. Je krijgt er echt waar voor je geld!

Merkte je iets van het vermogensverschil, Bruce?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo jan 29, 2006 10:23 am

Coen schreef:
    Hoe vind je het geluid klinken? Net als een Golfje?

Nee heeft voor zover ik kan bepalen niets te maken met het geluid van een golfje.. dit geluid is veel donkerder, als je hem in z'n 2 helemaal doortrekt heeft het gewoon iets duivels :twisted:

Vermogen, hij is een stuk directer en ik heb het idee dat er best wel een merkbaar verschil is.

Op de Dynojet had ik 128 PK, Sander denkt dat dat er nu zo’n 135 zijn..

Ik ga zo weer een lekker een ritje maken..

O en mijn f-je heeft het BKM gekregen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo jan 29, 2006 12:29 pm

Bruce schreefColonO en mijn f-je heeft het BKM gekregen..

BKM ?
    Belgisch Keurmerk ?

Verder willen wij uiteraard beide heren bedanken en hen veel plezier toe wensen met hun schitterende F-jes.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo jan 29, 2006 1:30 pm

BKM, het Bruno Keur Merk,
    Hij vond hem niet vervelend rijden :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jan 29, 2006 7:52 pm

hahaha, die moet ik onthouden, en inderdaad, hij stuurt geweldig jouw F; één van de betere die ik reed tot nu toe.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1