BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Versnellingsbak olie verversen / motor olie?
  • FrankMGF
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 51
    GeregistreerdCOLON za jul 09, 2005 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaardingen

    Versnellingsbak olie verversen / motor olie?

    door FrankMGF » za jan 21, 2006 10:43 am

    Over twee weken heeft mijn F (2000) een grote beurt bij MG/Rover dealer in Zoetermeer.

    Nu werkt een vriendje van mij bij Mobil en hij zei dat ik meteen maar de versnellingsbak olie moest laten verversen.
    Ze hebben van Mobil namelijk een bak olie die heel erg goed schijnt te zijn en het schakelen zal doen verbeteren.

    De vraag is: Is het omslachtig werk om die olie te laten verversen??? Kan je dat zelf of is het een kleine moeite voor de dealer??

    Tevens laat ik er als motorolie Mobil 1 ( 0 W 40 ) verversen. Schijnt ook de beste olie te zijn.

    Ik hoor graag een reactie.
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten