




Bruno schreefColonbij fortis kreeg je als trouwe "bonus maluser 0" een levenslange bonus malus -2,
Wat de omnium betreft, wat krijg je terug als je hem bij elkaar veegt ?
Op enkele jaren heb je dit terug verdiend IMO.
Wie verzekert er nu een wagen in totaal verlies ouder dan 4 jaar ? Niet echt slim IMO.


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.