






Coen schreefColon...Hij staat ook nu te koop,.....
?:wink: 
Ivan (Vanio) schreefColonBijna dezelfde kleur als mijn 'zeer bijzondere' onderkant van de wagen eerst hadIs alweer zwart gespoten nu!


Coen schreefColonIvan (Vanio) schreefColonBijna dezelfde kleur als mijn 'zeer bijzondere' onderkant van de wagen eerst hadIs alweer zwart gespoten nu!
Hoezo had jou F een dergelijke kleur op de onderkant zitten?
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.