BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Waarde?
  • Edwin
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 6
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 10:32 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Waarde?

    door Edwin » di apr 13, 2004 11:29 am

    Hi Allemaal,

    Ik heb afgelopen vrijdag een Z4 gekocht en heb besloten om mijn F te verkopen. :-(

    Ik vraag niet om pro's en contra's voor de Z4, maar om de waarde van mijn F :D (in Nederland wel te verstaan!)

    Hieronder de Specs met bijgevoegd een foto.

    BJ: 8/2000
    Kleur: Grijs
    PK: 120
    KM-Stand: 28000
    Aandrijving: Automaat/Stepspeed
    Interieurkleur: Leder Zwart
    Chroompakket binnen/buiten
    17" Artec met 4 nieuwe Proxes T1 banden
    Orginele mistlampen voor
    Airco

    Afbeelding

    Thanks voor de input!

    -- Edwin
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di apr 13, 2004 12:30 pm

    Tja, dit lijkt me een moeilijke vraag. Ten eerste moet je er rekening met houden dat al de achteraf geplaatste opties die je opsomt eigenlijk niets doen aan de waarde van het voertuig. Deze dingen maken het voertuig aantrekkelijker en makkelijker verkoopbaar dan een gelijkaardig voertuig, maar niet voor meer geld verkoopbaar. Echter de velgen zijn niet origineel wat evengoed in uw nadeel kan spelen. Een echte freak wil liever originele velgen op zijn F. En wat met iemand die ze niet mooi vindt, om maar een vb. aan te halen wat de opties betreft. Hetzelfde geldt voor de uitlaat en eigenlijk voor alle niet originele opties, of heb je alle originele stukken nog, want dan is het een ander verhaal.

    Terzake nu, de prijs. Op volgende site ( http://www.autototaal.nl/owa_dima/owa/a ... id=2207101 ) staan een massa Mg's te koop. De prijzen liggen geweldig uit elkaar. Voor een zelfde Mg van bv 2000 wordt soms 15000 euro gevraagd en soms zelfs 23000. Dit laatste is mijns inziens geweldig overdreven. Je kan immers vragen wat je wil, maar krijgen is een ander verhaal. Ik denk, dat als je een 16000 - 17000 euro krijgt, je heel gelukkig mag zijn, immers, zoals je op de site kan zien is jouw F niet de enige die te koop wordt aangeboden. In België mag je er nog 1000 aftrekken denk ik.
    Nog een bedenking, wat gaf de BMW garage als overnameprijs voor jouw F ?

    BTW, ook dit nog : Er staan ook al een massa Z4'en te koop op diezelfde site, kan je ineens kijken of je een goede koop hebt gedaan, als je een 2de hands kocht.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » di apr 13, 2004 1:11 pm

    Jammer jammer jammer :?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di apr 13, 2004 2:30 pm

    Ik denk dat de velgen icm verlagen en de uitlaat de waarde omlaag trekt, helaas...

    De velgen icm verlagen en de uitlaat maakt de auto begeerlijk voor een groep mensen die hem toch niet kunnen betalen en andersom voor mensen die het wel kunnen.

    Ik denk dat je aan €15.000,- moet denken. Op hoogte icm orgineel lichtmetaal €16.000,- (alle op de particuliere markt.)


    Maar dit is mijn mening; ik hoop dat het goed voor je uit pakt. Qua bedrijfszekerheid heb je iig een goede zet gedaan. De rest is persoonlijk.

    Suc6!!!
    Building >200BHP K-series
  • Johan V
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 429
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 10:53 am
    WoonplaatsCOLON Den Haag

    door Johan V » di apr 13, 2004 5:45 pm

    Een Z4......ow man.....lekker hoor!!!!
    Prachtig ding!!!

    En idd, betrouwbaarheid zal wat beter worden......maar ja, een BMW is geen MG..... :wink:

    Ach joh, laat mij maar, allemaal jalouzie.... :D
    1997 MGF 1.8. VVC
    152 gemeten originele Pk's!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di apr 13, 2004 6:01 pm

    Johan V schreefColonPrachtig ding!!!


    Bewijst weer eens dat over smaak niet valt te twisten...

    Het is iig een "Zed"-car :lol: :lol:
    Building >200BHP K-series
  • Johan V
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 429
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 10:53 am
    WoonplaatsCOLON Den Haag

    door Johan V » di apr 13, 2004 6:37 pm

    :lol: :lol: :lol:
    1997 MGF 1.8. VVC
    152 gemeten originele Pk's!
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten