Tja, dit lijkt me een moeilijke vraag. Ten eerste moet je er rekening met houden dat al de achteraf geplaatste opties die je opsomt eigenlijk niets doen aan de waarde van het voertuig. Deze dingen maken het voertuig aantrekkelijker en makkelijker verkoopbaar dan een gelijkaardig voertuig, maar niet voor meer geld verkoopbaar. Echter de velgen zijn niet origineel wat evengoed in uw nadeel kan spelen. Een echte freak wil liever originele velgen op zijn F. En wat met iemand die ze niet mooi vindt, om maar een vb. aan te halen wat de opties betreft. Hetzelfde geldt voor de uitlaat en eigenlijk voor alle niet originele opties, of heb je alle originele stukken nog, want dan is het een ander verhaal.
Terzake nu, de prijs. Op volgende site (
http://www.autototaal.nl/owa_dima/owa/a ... id=2207101 ) staan een massa Mg's te koop. De prijzen liggen geweldig uit elkaar. Voor een zelfde Mg van bv 2000 wordt soms 15000 euro gevraagd en soms zelfs 23000. Dit laatste is mijns inziens geweldig overdreven. Je kan immers vragen wat je wil, maar krijgen is een ander verhaal. Ik denk, dat als je een 16000 - 17000 euro krijgt, je heel gelukkig mag zijn, immers, zoals je op de site kan zien is jouw F niet de enige die te koop wordt aangeboden. In België mag je er nog 1000 aftrekken denk ik.
Nog een bedenking, wat gaf de BMW garage als overnameprijs voor jouw F ?
BTW, ook dit nog : Er staan ook al een massa Z4'en te koop op diezelfde site, kan je ineens kijken of je een goede koop hebt gedaan, als je een 2de hands kocht.