

Coen schreefColonHoe kan ik de t-bar uit de auto halen? Op de site van Dieter kan ik het niet vinden. Ik weet dat die met 4 klikken vast zit.

Brooklands schreefColonCoen schreefColonHoe kan ik de t-bar uit de auto halen? Op de site van Dieter kan ik het niet vinden. Ik weet dat die met 4 klikken vast zit.
Ik kan de workshop manual van de F wel even mailen. Is 20 MB en 850 pagina's groot !

Coen schreefColonKun je die ook in delen opdelen van 5 mb? Of staat die toevallig ook bij Sander op de FTP?


Pete schreefColonMare.... heb je ook de TF workshop manual? ...online?
Ik heb wel een versie , maar die staat vol met "PDF-gebrek-aan-licentie-watermerken" en de zoekfunctie werkt niet, dus je bladert je een aap.
Pete


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.