Hoe moet je de T-Bar verwijderen?
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Hoe moet je de T-Bar verwijderen?

    door Coen » wo jan 04, 2006 8:21 pm

    Hoe kan ik de t-bar uit de auto halen? Op de site van Dieter kan ik het niet vinden. Ik weet dat die met 4 klikken vast zit.
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Hoe moet je de T-Bar verwijderen?

    door Brooklands » wo jan 04, 2006 10:24 pm

    Coen schreefColonHoe kan ik de t-bar uit de auto halen? Op de site van Dieter kan ik het niet vinden. Ik weet dat die met 4 klikken vast zit.


    Ik kan de workshop manual van de F wel even mailen. Is 20 MB en 850 pagina's groot !
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Hoe moet je de T-Bar verwijderen?

    door Coen » wo jan 04, 2006 10:27 pm

    Brooklands schreefColon
    Coen schreefColonHoe kan ik de t-bar uit de auto halen? Op de site van Dieter kan ik het niet vinden. Ik weet dat die met 4 klikken vast zit.


    Ik kan de workshop manual van de F wel even mailen. Is 20 MB en 850 pagina's groot !


    Kun je die ook in delen opdelen van 5 mb? Of staat die toevallig ook bij Sander op de FTP?
    Lotus Elise S2 111s
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo jan 04, 2006 10:29 pm

    De FTP is down :( In afwachting van een geheugen-upgrade; van de server dan hè ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 04, 2006 10:30 pm

    Ik zit er nu toch echt op...

    ftp://sanders.homeftp.net/


    Ad: Je hebt een PM.
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Hoe moet je de T-Bar verwijderen?

    door Brooklands » wo jan 04, 2006 10:31 pm

    Coen schreefColonKun je die ook in delen opdelen van 5 mb? Of staat die toevallig ook bij Sander op de FTP?


    Even zien of het zo gaat lukken, dit doe ik ook voor de eerste keer:

    http://www.mgtf.nl/mgf-workshop-manual.pdf
    Laatst bijgewerkt door 1 op Brooklands, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 04, 2006 10:32 pm

    Kijk eens aan, dat is nog makkelijker
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » wo jan 04, 2006 10:44 pm

    Hey Ad, dat gaat je goed af, dat internet wizzard gedoe :-)

    Mare.... heb je ook de TF workshop manual? ...online?
    Ik heb wel een versie , maar die staat vol met "PDF-gebrek-aan-licentie-watermerken" en de zoekfunctie werkt niet, dus je bladert je een aap.

    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo jan 04, 2006 10:50 pm

    Pete schreefColonMare.... heb je ook de TF workshop manual? ...online?
    Ik heb wel een versie , maar die staat vol met "PDF-gebrek-aan-licentie-watermerken" en de zoekfunctie werkt niet, dus je bladert je een aap.

    Pete


    Ja. Er staat wel een watermerk in maar dat is geen probleem. Staat op m'n eigen website (zie hieronder)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 04, 2006 10:50 pm

    Het zoeken hierin duurt ook best lang, het zijn 848 pagina's. Het onderdeel over de t-bar demonteren kan ik nog niet vinden. Weet iemand op welke pagina dat staat?
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo jan 04, 2006 10:54 pm

    Die dingetjes rond de gordel aan de T-bar losvijzen (weet niet of dat echt nodig is maar heb het toch gedaan) en ook de drie paddestoelen waarop de afdekkap van de softtop vast klikt. Verder best ook de bevestigingen van je windscherm uitvijzen en dan zitten er aan elke deurkant twee klikkers en twee in het midden van de T-bar. Gewoon een korte ruk aan de twee zijkanten en de middenkant komt vanzelf mee los. Ik denk dat dit alles is, althans ik herinner me geen verdere problemen meer.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo jan 04, 2006 10:54 pm

    Coen schreefColonHet zoeken hierin duurt ook best lang, het zijn 848 pagina's. Het onderdeel over de t-bar demonteren kan ik nog niet vinden. Weet iemand op welke pagina dat staat?


    De avond duurt ook nog lang. :)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 04, 2006 10:56 pm

    Martin (van MGFNL) heeft het mij wel uitgelegd over de telefoon alleen dacht ik het goed te begrijpen maar nu ik bij de auto sta kan ik die 4 punten niet vinden. Gaan freezen was ik niet echt van plan.
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo jan 04, 2006 10:58 pm

    ze zitten aan het uitstekende stuk aan de deur, helemaal op het einde, onder de scharnieren van de softtop.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 04, 2006 11:00 pm

    Ik heb er even foto's van gemaakt. Kan ik je die mailen zodat je erbij zet waar die punten zitten?
    Lotus Elise S2 111s

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten