BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Olie in koelvloeistof ??? koppakking?
  • Bert
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 8
    GeregistreerdCOLON di maart 22, 2005 9:20 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhoven

    Olie in koelvloeistof ??? koppakking?

    door Bert » zo jan 01, 2006 7:36 pm

    Kenners,

    Ik heb laatst koelvloeistof bijgevuld
    dit is mooie blauwe vloeistof.
    als ik later in het bijvultankje kijk, dan zie ik bruin water met drappige supstantie op het oppervlakte

    mijn angst is dan ook dat de koppakking lek is?

    toch verdwijnt er niet veel vloeistof?? ik denk dat iedereen wel eens zijn f moet bijvullen??

    de vraag is, wat kan dit zijn?
    is het te testen of hij lek is?

    kan dit iets anders zijn?
    MGF (geweldig hé)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo jan 01, 2006 9:24 pm

    De mijne heeft dat altijd al een beetje gehad. Het kan ook roest zijn:
    - radiateur
    - buizen onder auto
    - buizen-assembly over blok

    Deze items rotten van binnen naar buiten weg. Als laatste moet ik de radiateur nog vervangen dan hoop ik er van af te zijn. Zodra er snel veel bij komt moet je je pas zorgen gaan maken. Als het echt olie is zal het snel van lichtbruin naar donkerder (oliekleur) gaan zodra er relatief meer olie vrij komt. Houd het in de gaten. Al komt het ergens anders vandaan dan een HGF kan het op termijn wel degelijk een HGF veroorzaken !
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten