Bedankt voor alle tips, ik zal eens op zoek gaan naar een brug en een deskundige... wat me doet denken: Is die combinatie op dit forum aanwezig? Iemand in de buurt van eindhoven met verstand van een F/TF en een brug. Dan kunnen we samen eens kijken hoe de totale staat van de auto is, en wat de punten zijn waar ik in de komende tijd wat aandacht aan moet besteden (TB52 en lucht filter!

) Naar de lokele MGR dealer lopen kan altijd nog wel, en levert mij weinig insight op... jammer
Wat mijn avatar betreft Ad, die geeft mijn gevoel van rijden in een TF weer, en die is absoluut onveranderd tot nu toe, "it's a party with a smile on your face"
Pete