door Renno » ma dec 26, 2005 9:55 pm
Na een maand mijn MGF links te hebben laten staan, gisteren een rit gemaakt naar Eindhoven. Auto starte meteen. Geen enkel probleem.
Maar toen begon het te regenen en maakte de ruitenwissermotor een verschikkelijk kabaal. Een beetje smeerolie op de bewegende punten heeft niet geholpen. Het blijft een knarsend geluid. Iemand een idee wat hieraan te doen is? Ik heb het idee dat het echt in de motor zelf is.
Mmmmmmmm....... MGF !!!
