Op weg naar mijn werk maakte ik kennis met de kracht van achterwiel aandrijving en stond ik, binnen een paar seconden, met de koplampen in de verkeerde richting op de snelweg. Na een 180 graden spin kwam ik tot stilstand met mijn linker banden in de berm, 20cm naast een lantaarnpaal
Enfin, auto gekeert, verder gereden en op een parkeerplaats de banden gecontroleerd en.... weer op adem gekomen. Mijn geluk voor 2005 is nu wel op denk ik
Al met al... "if it doesn't kill you, it makes you stronger"
Pete






