door Bruno » wo dec 21, 2005 12:31 am
Het feit dat één uitlaat zwart is en de andere niet, wil zeggen dat er met deze TF nooit is doorgereden, want pas bij harder rijden opent zich een klep voor de 2 de uitlaatpijp. Deze klep kan je gemakkelijk uitschakelen. dit doet bijna iedere TF rijder. (Mooier geluid, en vervuiling hetzelfde op de 2 uitlaatpijpjes)
Schurend geluid is waarschijnlijk oxidatie op de schijven. Eén keer hard remmen en t'zou moeten weg zijn. Anders moet je de blokjes eens controleren op randvorming, maar dat zou je dan ook moeten voelen bij het remmen. Hetzelfde geldt bij kromme schijven, je moet het voelen. Voel je in het remgedrag niks abnormaals, moet je je dus geen zorgen maken.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer