BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Recall actie Softtop TF
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    Recall actie Softtop TF

    door Pete » wo dec 14, 2005 1:12 pm

    kan iemand mij wat vertellen over de recall actie die MG gehouden heeft voor de Softtop van een TF uit 2002?
    Mijn vraag is of ik nog steeds aanspraak kan maken op een nieuwe kap (er zit een gaatje in de kap van de TF die ik wil gaan kopen, en dat schijnt te maken te hebben met deze recall actie) De kap van deze TF is grijs... zijn die uberhaupt nog leverbaar?

    Grts
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    Re: Recall actie Softtop TF

    door Rene » wo dec 14, 2005 7:27 pm

    Pete schreefColonkan iemand mij wat vertellen over de recall actie die MG gehouden heeft voor de Softtop van een TF uit 2002?
    Mijn vraag is of ik nog steeds aanspraak kan maken op een nieuwe kap (er zit een gaatje in de kap van de TF die ik wil gaan kopen, en dat schijnt te maken te hebben met deze recall actie) De kap van deze TF is grijs... zijn die uberhaupt nog leverbaar?

    Grts
    Pete


    kijk eens op

    http://www.mgfcar.de/TF_hood/index.htm

    probleem is dat onze vrienden failliet zijn. Ik heb overigens ook een dergelijk klein gaatje in mijn softtop van mijn tf uit 2002

    Laat eens horen of je er iets mee kunt

    Rene
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo dec 14, 2005 9:08 pm

    Dat komt mij ook zeer bekend voor een gaatje op die plek waar de schanieren dichtklappen. Is hier nog wat aan te doen voor een F, behalve de linnen kap iets omhoog halen tijdens het openen?
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » wo dec 14, 2005 11:55 pm

    Ja, die site had ik ook gevonden (bedankt anyways!) Daar wordt gesproken over twee elastische banden die moeten voorkomen dat de kap tussen de schanieren komt.
    Het verhaal dat ik hoorde was dat MGR de hele kap zou vervangen als er een gaatje in zou zitten.... Maarja dat faillisement zit wel een beetje in de weg, natuurlijk :-)

    Grts Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » do dec 15, 2005 11:55 am

    Ow, ik had het niet goed gelezen blijkbaar. Dat is opzich nog helemaal niet zo'n slecht plan. Als ik vanavond thuis ben zal ik het eens gaan proberen.
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten