



Brooklands schreefColonCoen schreefColonAls het echt zo is zou het wel heel goedkoop zijn. Zou het dan het MY2005 model zijn?
Het is een TF met een glazen achterruit dus één van de laatste. Het verbaasd me Coen dat jij als verzamelaar de wagen nog niet hebt opgekocht. Hij staat nog steeds te koop.
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.