BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
K&N 57i
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    K&N 57i

    door PatrickT » ma dec 12, 2005 11:48 pm

    Ik heb dus afgelopen zondag mijn nieuwe filter kit ontvangen van mg-sp.com.

    wilde even kwijt dat ik zeer tevreden ben over de service/levering van mg-sp.com! Goed werk bruno/erik!

    wanneer het allemaal geinstalleerd word in mijn F is nog niet zeker. maar waarschijnlijk a.s. zaterdag. want als het goed is heb ik dan een brug tot mijn beschikking. Maar als het zover is dan horen jullie het wel. zal voldoende foto's maken en hier posten.

    Ben zelf nog nooit bij mijn motor ruimte geweest, dus is altijd wel even spannend de eerste keer :D dus als iemand ook wat tips en opmerkingen heeft. laat ze maar achter voor me! en eventueel wat nederlandse beschrijvingen m.b.t. de k&n zijn welkom.

    hier is een foto zoals het er nu bij staat... ziet er mooi uit toch? kan niet wachten 8)

    Afbeelding

    Groeten,
    Patrick.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: K&N 57i

    door Brooklands » di dec 13, 2005 12:28 am

    PatrickT schreefColonhier is een foto zoals het er nu bij staat...


    Zie ik het nu goed, liggen de spullen in bed lekker te relaxen? :lol:
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten