

Renaat schreefColonHebben jullie een extra set velgen daarvoor gekocht of kost het eraf halen van de zomerbanden en het erop leggen van winterbanden niet veel geld?
Je gaat die winterbanden toch niet overzetten om die mooie velgen van de TF. Dit soort dingen doen we in Nederland maar toch niet daarbuiten ! ! 
ga je die mooie velgen dan de helft van het jaar in de kast zetten?




(heb 6 jaar in Oostenrijk als snowboard leraar gewerkt)





TF 135 Elegance / Midget
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.