Inderdaad moet je over sommige dingen wel lachen. Als er bij die tweedehands F nog 19% BTW bijkomt en 15% veilingkosten dan is dat volgens mij geen koopje. Ook de prijs van de nieuwe TF is geen weggevertje, want die zit ook op zo'n 30.000 euro inclusief alles, en dan zonder garantie.
Sommige prijzen zijn echt veel te hoog. Laten we het positief inzien dat er toch nog aardig wat geld wordt betaald voor een MG/Rover ondanks dat het failliet is.
Ik heb me gisteren geregistreert en zit nog steeds op een e-mail te wachten voor de activatie van het account.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
I know..... 'k denk dat belgen een te verpletterende indruk hadden achtergelaten op MG-Rover veilingen.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
Bruno schreefColonmaar de veiling was afgelopen op 21/11
Ik kijk elke dag op internet maar had van deze veiling niets gelezen. Waar maken dit soort veilingmeesters eigenlijk reclame voor een aanstaande veiling?