Nooit meer poetsen, ervaring na 6 maanden
  • FrankMGF
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 51
    GeregistreerdCOLON za jul 09, 2005 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaardingen

    Nooit meer poetsen, ervaring na 6 maanden

    door FrankMGF » za nov 19, 2005 3:51 pm

    Een half jaar geleden heb ik mijn BRG MGF (2000) een Protech behandeling laten geven. Dat is zo een behandeling waardoor je je auto de komende 3 a 5 jaar niet meer hoeft te poetsen.

    Mijn ervaring is perfect! Om de auto in showroomstaat te krijgen:
    - ik was de auto met normale autoshampoo
    - spuit de auto af met water en zeem hem vluchtig af ( maar dat is eigenlijk niet nodig)

    RESULTAAT: showroomstaat, alsof je de auto zojuist is de was hebt gezet!

    Oja... ik bezit geen aandelen van Protech!! :wink:

    groet

    Frank
    Nederland
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » za nov 19, 2005 9:21 pm

    Frank,

    Ik meen me hier iets van te herinneren..
    Kun je me mijn geheugen een beetje opfrissen, wat was je ook al weer kwijt?
    Ik heb zeker interesse, ik woon in een bouwput en was me suf, hoe staat het met de viul afstotende werking?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • FrankMGF
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 51
    GeregistreerdCOLON za jul 09, 2005 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaardingen

    door FrankMGF » za nov 19, 2005 10:41 pm

    Het kost voor een MGF c.a. EUR 350,-
    Je betaalt namelijk voor de grootte van de auto. Aangezien een F niet de grootste auto is en het dak niet hoeft worden gedaan valt ie in de kleinste prijsklasse.

    Het is ook vuilafstotend.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 20, 2005 1:59 am

    350 euro is toch wel een behoorlijk bedrag. Wat ervaringingen op het internet opgespoord en de reacties zijn allemaal zeer positief. Zit er dus ook wel over na te denken.
  • FrankMGF
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 51
    GeregistreerdCOLON za jul 09, 2005 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaardingen

    door FrankMGF » zo nov 20, 2005 11:01 am

    Tsjaa, het bedrag van EUR 350,-

    Ik kan je vertellen dat je opeens veel meer vrije tijd hebt!! haha.

    Je moet het zien als een investering in de lak en het bespaart je weer wat flessen autowas uit :wink:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo nov 20, 2005 12:30 pm

    In het verleden heb ik dit ook op mijn Rover 600 laten doen. Ervaringen waren van mijn zijde ook zeer positief.
    Ik ben er alleen nog niet toe gekomen om mijn F en mijn C hiermee te laten behandelen. (De F is in de tussentijd wel voor 50% overgespoten)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo apr 16, 2006 1:00 am

    FrankMGF schreefColonHet kost voor een MGF c.a. EUR 350,-


    Op de beurs BC&L heb ik een folder en prijslijst meegenomen voor deze behandeling. Maar de prijzen waren beduidend meer als 350 euro. Is er iemand (m.u.v. Frank) ook een Protech behandeling heeft laten uitvoeren?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » zo apr 16, 2006 10:13 am

    Ik poets de auto liever een keer goed met de handwas, bij zo´n kleine auto een kleine moeite en een nog mooier resultaat.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

    door Gauke » zo apr 16, 2006 7:31 pm

    Ik vind het juist leuk om af en toe de mg-f eens lekker te poetsen, lekker op het gemak, biertje erbij, babbeltje maken met mensen die langslopen, want ze vinden hem toch allemaal wel heel erg leuk, dus goed voor de auto en de sociale contacten zal ik zeggen. :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo apr 16, 2006 7:52 pm

    Gauke schreefColonlekker op het gemak, biertje erbij, babbeltje maken met mensen die langslopen


    Op deze manier is het inderdaad wel leuk werk. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo apr 16, 2006 10:24 pm

    Op zulke momenten is het vast heerlijk weer en dan rij ik liever, dan dat ik poets.

    Het klopt wel dat diverse voorbijgangers stoppen voor een praatje. Heb ik met mijn voorgaande auto's echt niet :)
  • FrankMGF
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 51
    GeregistreerdCOLON za jul 09, 2005 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaardingen

    rekening EUR 333,-

    door FrankMGF » ma apr 17, 2006 8:01 pm

    Ik heb de rekening er eventjes bijgezocht. De kosten bedroegen voor die behandeling EUR 333,- ( incl BTW).

    Ik heb niet de kap en velgen laten doen.

    Uitgevoerd door Autobedrijf schadeservice Hoogenboom ( audi/volkswagen) in Rotterdam.

    Vanzelfsprekend kost de behandeling voor een audi a8 meer dan een MG. De MGF valt in de kleinste klasse.

    Mijn ervaringen zijn prima en al helemaal dat je meer tijd over houdt om te toeren... simpel even wassen en afzemen --> showroomstaat!!

    groet

    Frank
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: rekening EUR 333,-

    door Brooklands » di apr 18, 2006 12:05 am

    FrankMGF schreefColonIk heb de rekening er eventjes bijgezocht. De kosten bedroegen voor die behandeling EUR 333,- ( incl BTW).


    Ik heb ergens documentatie en een prijslijst en moest volgens mij het dubbele betalen. Ik zal het nog eens nakijken.
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    Re: rekening EUR 333,-

    door Pete » di apr 18, 2006 1:17 pm

    Brooklands schreefColonIk heb ergens documentatie en een prijslijst en moest volgens mij het dubbele betalen. Ik zal het nog eens nakijken.

    Prijslijst in Guldens? :roll:
    MGTF 135 - Pearl black
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: rekening EUR 333,-

    door Brooklands » di apr 18, 2006 9:43 pm

    Pete schreefColonPrijslijst in Guldens? :roll:


    Zeker geen guldens, maar euro's. :cry:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten