Ik hou jullie op de hoogte.
De montage is misschien iets voor op Erik's MGTF.BE
Foto's zullen dus worden genomen.
Hopelijk worden de slapende volcano paardjes nu wakker







Striker schreefColonSucces morgen, het is een rotklusje bij een VVC, tenzij je het inlaatspruitstuk demonteert.
Kasper schreefColonIs dit een oplossing die je altijd zou moeten doen in geval van een VVC, K&N en 52 mm TB?
m.a.w.: Moet ik ook aan dit klusje beginnen? Of kan ik simpel genoegen nemen met minder PK's?

Bruno schreefColonHeb je nog meer info, tips ?
Thanks







Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.