door Bruce » di nov 15, 2005 10:14 pm
Hai mpmgf,
Rotterdam is goed te doen, heb er gewoond en moet toevallig daar een dezer dagen naar mijn kapper.
Hoop inderdaad dat het een heel stuk goedkoper kan, heb het idee dat het gewoon kan worden terug gedrukt..
Trouwens de 300 euro die ik heb aangegeven is niet helemaal juist,
Alacar heeft een aanbiedingsmaand, waarbij je een slinger mag geven aan het rad voor je kortingspersentage. Waarbij 25 % de grootste korting is, maar 25 % is ongeveer een stuk van 3 graden van de volle 360 graden.
Voor het draaien heb ik gevraagd wat ik precies moest doen, waarop ik de uitleg kreeg dat ik het rad moest ronddraaien en waar hij stil stond, was mijn korting.
Dus ik heb het rad rondgedraaid (zonder los te laten) en (handmatig) stilgezet op 25 %
Dit was natuurlijk niet de bedoeling, je moet het rad los laten vertelde ze me.. maar zij ik, ik heb gevraagd wat de bedoeling is en dat had je niet verteld..
moraal van het verhaal, van de 300 euro gaat nog 25% af, maar ik denk wel dat ze (om me terug te pakken) de prijs hebben aangedikt)
Ik geloof dat ik Delft ook een alacar zit, daar kan ik het natuurlijk nog eens proberen..
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping