Wie komt op het idee dat onding met plastic schroeven (2/3) vast te zetten. Die zijn nu namelijk naar de kl*te(n)
maar goed toen ontdekte ik dit
aan de scheurtjes te zien ziet dat er voor mij zéér versleten uit.
De riem had er al lang afgelegen, ware het niet dat het motorframe (bovenstuk of hoe heet dat) in de weg zit om m´n dop over de moer van de pully te schuiven. @#^^*#`µ- MGR. ´t zal dus waar zijn dat de auto volledig rond de resonatorbox is gebouwd.


