BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
MG F conversie naar MG TF?(Voor/achter-bumper en koplampen)
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    MG F conversie naar MG TF?(Voor/achter-bumper en koplampen)

    door wlevels » do nov 10, 2005 8:52 pm

    Zoals jullie hebben gelezen in het onderwerp ben ik eens her en der aant kijken hoeveel een conversie naar TF bumpers en de TF koplampen kost.

    Nou snap ik dat jullie zoiets hebben van: koop dan gewoon een TF (denk ik), maar ik ben maar een student en mag al héél erg in mijn handen klappen dat ik het voor elkaar gekregen heb om een F te veroorloven :lol: .

    (En de TF voorkant is dan ook wel héél mooi :oops: )

    Ik heb gezien dat het opzich niet al te duur hoeft te zijn volgens mij. Ik heb een voorbumper van een TF gezien voor ongeveer 50 pond (wel in engeland dan), en ik heb een racing green dus heb ik een voordeel qua kleur die komt t meeste voor. Lampen moeten misschien ook nog wel ergens uit te halen zijn.

    Maar daarvoor maak ik dit topic dus. Weet iemand of je deze TF onderdelen (bumpers/koplampen) ergens goedkoop uit kunt halen, of misschien heeft iemand deze onderdelen nog te koop liggen. Misschien dat iemand nog ergens een sloop-TF heeft zien staan met een onbeschadigde voorbumper en/of koplampen (lijkt me onwaarschijnlijk) Ik ben maar wat hardop aant denken :lol: . Of als iemand het zelf gedaan heeft bij zijn MG zou ik dat ook wel eens willen weten wat dat gekost heeft voor diegene.

    In ieder geval alvast bedankt voor enige moeite die jullie hierin willen steken.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do nov 10, 2005 11:21 pm

    Die kleur gaat niet het zelfde zijn denk ik. Er zijn 3 of 4 verschillende versies van BRG op (T)F-en. Om de koplampen te monteren heb je andere stekkers en beugels nodig omdat ze niet direct passen.

    Gaat het je enkel om de voorkant ?

    Zie www.mgfnl.nl:

    voorbumper nieuw
    koplampen TF nieuw
    steunen tbv voorbumper
    steunen tbv koplampen

    Prijs voor deze set is 849,95 euro inclusief btw.


    Misschien kan www.mg-sp.com je ook wel verder helpen.
    Building >200BHP K-series
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    door wlevels » vr nov 11, 2005 12:06 am

    Mij gaat het eerst om de voorkant, de achterbumper komt evt. later wel. Alleen heb ik het idee dat dit toch veel goedkoper moet kunnen. Stel je laat een bumper overkomen (wel fijn dat je inderdaad nou verteld dat er verschillende versies zijn van BRG op de TF) uit engeland voor max. 150 euro (moet wel lukken volgens mij), 2 koplampen, en dan de stekkers voor de koplampen, de brackets voor de koplampen, en de brackets voor de voorbumper. Volgens mij moet dit voor een 350,- (met genoeg geduld voor de juiste aanbieding natuurlijk) toch wel te halen zijn?

    Weet iemand hoeveel het ongeveer zal kosten om een voorbumper in de juiste kleur te laten spuiten??En maakt de kleur die de bumper heeft uit voor het eindresultaat??kheb bijvoorbeeld goedkoop een gele mg tf bumper gevonden, maar vraag me af of dat wel mooi wordt.

    Sander schreefColonDie kleur gaat niet het zelfde zijn denk ik. Er zijn 3 of 4 verschillende versies van BRG op (T)F-en. Om de koplampen te monteren heb je andere stekkers en beugels nodig omdat ze niet direct passen.

    Gaat het je enkel om de voorkant ?

    Zie www.mgfnl.nl:

    voorbumper nieuw
    koplampen TF nieuw
    steunen tbv voorbumper
    steunen tbv koplampen

    Prijs voor deze set is 849,95 euro inclusief btw.


    Misschien kan www.mg-sp.com je ook wel verder helpen.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » vr nov 11, 2005 12:40 am

    En maakt de kleur die de bumper heeft uit voor het eindresultaat??kheb bijvoorbeeld goedkoop een gele mg tf bumper gevonden, maar vraag me af of dat wel mooi wordt.


    De kleur die de bumper heeft maakt niets uit, de bumper wordt geschuurd en deze kleur gaat er zo volledig van af.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Coen, in totaal 0 keer bewerkt.
    Lotus Elise S2 111s
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr nov 11, 2005 3:09 pm

    www.MG-SP.be beschikt ook over een spuitservice die goed betaalbaar is. Informeer daar anders eens. Grote kans dat ze zelfs de bumper kunnen leveren en dan weet je wat je kijgt aangezien ze contacten hebben met b.v. MGF centre

    Zou je niet gewoon met je console beginnen :P ;)
    Building >200BHP K-series
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    door wlevels » vr nov 11, 2005 3:24 pm

    Sander schreefColonwww.MG-SP.be beschikt ook over een spuitservice die goed betaalbaar is. Informeer daar anders eens. Grote kans dat ze zelfs de bumper kunnen leveren en dan weet je wat je kijgt aangezien ze contacten hebben met b.v. MGF centre

    Zou je niet gewoon met je console beginnen :P ;)


    hehe jawel daar begin ik ook mee, maar ik wou alvast eens informeren dat voor ALS ik toevallig een goedkope bumper en/of koplampen ergens tegenkom dat ik meteen actie kan ondernemen :lol: en niks eerst hoef na te gaan vragen. Ik heb nog geen haast bij de bumper/koplampen, dus kan t me rustig uitzoeken :)

    Heel erg bedankt in ieder geval voor de link
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr nov 11, 2005 7:19 pm

    als je de oude F koplampen weg doet en de reflector is nog in goede staat, dan weet ik al een kandidaat om een rechter koplamp over te kopen.
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    door wlevels » vr nov 11, 2005 7:26 pm

    MGF_TV schreefColonals je de oude F koplampen weg doet en de reflector is nog in goede staat, dan weet ik al een kandidaat om een rechter koplamp over te kopen.


    Ik denk dat dit nog wel tot ergens net voor de zomer duurt voordat ik evt. een nieuwe voorbumper en koplampen heb, dus weet niet of het dan nog interessant is.
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr nov 11, 2005 7:27 pm

    geen probleem, de mijne moet maar naar de keuring tegen september, het was nu al op het nippertje :?
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » za dec 03, 2005 1:42 am

    Als je een beetje handig met bieden bent op ebay , gaat dit wel rond de 500 euro lukken.
    Alleen op kleur laten spuiten zal wel een centje kosten. :?:
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    door wlevels » zo dec 04, 2005 5:12 pm

    Powerman schreefColonAls je een beetje handig met bieden bent op ebay , gaat dit wel rond de 500 euro lukken.
    Alleen op kleur laten spuiten zal wel een centje kosten. :?:


    Had nagevraagd hier op t forum, 100,- zoiets was t geloof ik, viel echt mee
BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten