Hoi,
Mooie wagen, goede keus !
1) ik persoonlijk zet ze op 1,9bar vooraan en 2,1 achteraan maar 1,8 en 2,0 zijn mij mijn weten de normale spanning. Het staat in het boekje (ik heb in de map er een los overzicht bij zitten met zulke "handige" waarden).
2) ik zou een 2e hands reservewiel kopen. Hou er rekening mee dat je een volledige Trophy velg aanschaft omdat je het anders niet past met de voorremmen. Ook niet echt een probleem maar dan zul je indien je lek rijd een achterband naar voor moeten leggen en vervolgens het reservewiel achter (zo doe ik het ook)
3) Geen idee. Zorg er wel voor dat ze je wagen minimaal 2 uur uit laten zakken alvorens te gaan afstellen. Dit ivm de achteras en het type vering (hydragas) Ook doe je er goed aan eerst de wagen op de juiste hoogte te laten zetten (door de dealer ?) Ga voor de kleinere garage waar je geen nummer bent en die bij voorkeur ervaring heeft/werkzaam is in de (rally) racerij. Daar staat over het algemeen geen ongeschoolde puper met een Golf GTi die enkel jaloers is op je wagen.
