door benerivo » za feb 15, 2020 8:55 pm
Binnenwerk tweeter is er uit.Heb een plaatje triplex gebruikt en heb er een 4,5cm gat in gezaagd.Plaatje in de bankschroef gezet,complete tweeter er op bevestigd en daarna met 2 kleine schroevendraaiers het binnenwerk er uit geprutst zonder de boel te slopen.Daarna de Alpine tweeter er in geklemd,past precies, en de boel weer teruggeplaatst.Nu weet ik dus hoe ik het bij de linkerdeur moet aanpakken.Trouwens,de nieuwe deurspeakers paste ook niet 1 op 1 in de bestaande speakerringen;daar heb ik nu MDF-ringen voor gebruikt.Al met al ,als het straks weer klaar is, weer een leuk projectje.
Volgende week komen er 4 nieuwe Falken banden,als die er onder zitten is de TF weer klaar voor het komende seizoen.Heb ik weer een paar maanden de tijd om nieuwe projecten voor de volgende winter te verzinnen.
Leuk hoor,zo'n hobby .Had ik 30 jaar eerder aan moeten beginnen..
MG TF 135 2004 RHD British Racing Green, Oxford leren interieur, Groene softtop, Low coolant alarm,RVS koelleidingen,koplampconversie van Brits naar Europees, Aluminium ringen rond tellers en klokken ,Aluminium knoppen en nog enkele mods.