door schrokke » wo apr 11, 2018 4:33 pm
Ervan uitgaande dat je echt draaipunten gesmeerd hebt, denk ik dat het probleem waarschijnlijk in uw hoofdremcilinder zit. Daarin zit ook de veer die uw rempedaal terug duwt. Als deze gebroken is, is de oorzaak meestal roest en is daarmee de hele hoofdremcilinder om zeep.
Deze eens demonteren en onderzoeken kan zeker geen kwaad. Onderzoek ondertussen toch ook de rembekrachtiger nog eens, want ook deze kan door interne roest het pedaal blokkeren.
groetjes Herman
MGF MPI '97 BRG