BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Tellerunit
  • benerivo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON ma feb 08, 2016 4:54 pm
    WoonplaatsCOLON Leeuwarden

Tellerunit

door benerivo » ma dec 11, 2017 1:51 pm

Hallo,

Ik wil alluminium ringen rond mijn tellers en benzine- en temperatuurmeters plaatsen.Ik heb de unit al uit het dashboard verwijderd. Nu moet ik hem alleen nog openmaken. Mijn vraag:Hoe krijg het plexiglas front er onbeschadigd af,het lijkt wel of het vastgekit zit en er zitten breekbare lipjes aan .

Groet,Ben
    MG TF 135 2004 RHD British Racing Green, Oxford leren interieur, Groene softtop, Low coolant alarm,RVS koelleidingen,koplampconversie van Brits naar Europees, Aluminium ringen rond tellers en klokken ,Aluminium knoppen en nog enkele mods.
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

Re: Tellerunit

door Sjonnie » ma dec 11, 2017 5:33 pm

Hallo Ben,

Het antwoord vind je hier: http://forums.mg-rover.org/mgf-mgtf-spo ... el-212388/

Let op! Je moet de pagina bekijken in FireFox met de PhotoBucket Hotlink extensie anders zie je de foto's niet. Chrome, Safari en Internet Explorer of Edge gaan niet werken.

Lukt het niet, laat het me even weten. Dan kijk ik even of ik er een PDF van kan schieten.

HTH

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
  • benerivo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON ma feb 08, 2016 4:54 pm
    WoonplaatsCOLON Leeuwarden

Re: Tellerunit

door benerivo » di dec 12, 2017 11:11 am

Hallo Jan,

Bedankt voor je reaktie.Ook zonder de foto's is het me gelukt.De ringen zitten op z'n plaats.Nu alles schoonmaken en dan weer inbouwen.Weer een klusje gedaan waarvan ik vantevoren dacht dat ik dat nooit aan zou durven.Maar zoals altijd:probeer je niks ,dan weet je niks.
    MG TF 135 2004 RHD British Racing Green, Oxford leren interieur, Groene softtop, Low coolant alarm,RVS koelleidingen,koplampconversie van Brits naar Europees, Aluminium ringen rond tellers en klokken ,Aluminium knoppen en nog enkele mods.
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1