Kasper schreefColonAnders gewoon in de 1e versnelling wegrijden. Mijn Steptronic doet dit ook af en toe. Na het opnieuw starten slaat deze echter nooit weer af, alleen 's-morgens eerste keer starten met koude motor.
Doet hij inderdaad nooit bij het achteruit rijden, alleen als ik de oprit af ben en weg wil rijden, kwam er laatst achter dat handmatig schakelen met de 1e versnelling beterschap gaf. (maar ook niet volledig)
(zal eens versnellingsbak olie laten verversen)
kan niet in 1 wegrijden moet ik toch eerst naar drive?
dit klinkt nog gekker luchtfilter zat vol met troep, tm hazelnootjes aan toe, zeker veel in bos gereden.
nu eff k&n filter van de v-max over inlaat gedaan troep er uit, iets olie bijgevuld 5mm op de stok en zo goed als weg probleem, is nu ook wel iets warmer buiten maar toch

rare dingen die mgf haha