


Niks mis met de hydragasunits, en performance gewijs nog altijd de beste ophanging voor een MG vind ik. Logisch dat de bollen al eens durven falen, tenslotte zijn de meeste bollen ook al bijna 20 jaar oud. Een conventionele ophanging gaat even snel stuk,





Dat is wel extreem .
Dat is wel extreem .




Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.