In de middenconsole zit een originele knop voor de mistlampen, echter deze geeft een fel groen licht. Dit valt erg op naast het gele licht van de andere knopen/verlichting.
Ik kan er overdag niet goed aan aflezen of de mistlampen branden of niet (ik rij altijd met de verlichting aan). Dan moet ik het knopje indrukken om te kijken of het dan feller brand.
De vragen zijn dan:
- Kan ik dit lampje (zelf) vervangen worden?
- Is dit alleen een kwestie van ledje/lampje wisselen? Of de hele schakelaar?
- Moet ik dan de hele middenconsole uit elkaar halen? Of kan dit via de radio opening?
- Moet er niet een lampje bij de tellers gaan branden, zoals bij de mistlampen achter?
Alvast bedankt,
Jean






