BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
oplichtende remlichten « Thread started: May 1st, 2003, 12:1
  • Lieven dp

    oplichtende remlichten « Thread started: May 1st, 2003, 12:

    door Lieven dp » ma maart 22, 2004 9:45 am

    Hi,

    ik heb zonet even de aanwijzingen van erik betreffende de schakelaar achter het rempedaal gevolgt. (zie ook tread rit doorheen het hageland).
    Ik had namelijk last van oplichtende remlichten bij felle acceleraties.

    Wel niet gemakkelijk om erbij te geraken !
    Een flexibele ruggegraat en een mini zaklamp zijn zeker aan te raden !

    Ik heb de voeler (of jumper ik weet niet hoe je dat moet noemen) van de schakelaar even teruggeklikt, en ik hoop dat het hiermee opgelost is (misschien maar tijdelijk).

    Toch had ik nog een vraagje: op de onderzijde van de schakelaar zitten 2 fiches ingeplugd, mogen die omgedraaid worden of niet?

    mvg en dank voor de tip,

    lieven.
    --------------- Reply Bruno V ----------------

    Je kan de schakelaar misschien even smeren met een contactspray. Voordeel is dat het contact wordt gereinigd en ontdaan van lichte oxidatie, en ten tweede, en dat is in dit geval misschien zeker belangrijk, hij wordt ook gesmeerd. Neem wel een contactspray die niet opdroogt. (Nee Eric ik zal niet over een merk spreken )

    --------------- Reply Erik B ----------------

    Toch had ik nog een vraagje: op de onderzijde van de schakelaar zitten 2 fiches ingeplugd, mogen die omgedraaid worden of niet?


    Geen idee eigenlijk, 'k zou het zelf nog eens moeten bekijken..... misschien is de eerste vraag: kan je ze omdraaien (dikwijls zijn die dingen vrij idiotproof gemaakt)?

    'k Zal (als ik nog es thuis passeer) eens een blik werpen in de workshop manual.

    --------------- Reply Christophe ----------------
    Ja kan ze inderdaad omdraaien, ik heb er to vCHoor gezorgd dat ik wist welke waar zat. Gewoon een stukje plakband gebruiken. Uit voorzorg, maar je hebt 50% kans dat ze goed zitten he


    --------------- Reply Erik B ----------------

    Workshop Manual:
    Service-reparatienr. - 70.35.42

    Verwijderen:
    1) Maak de twee vlakstekker losvan de schakelaar.
    2) Maak de bajonet-aansluiting losen verwijder de schakelaar.
    Plaatsen:
    1) Plaats de schakelaar op de pedaalkast.
    2) Sluit de vlakstekkers aan.
    3) Stel de schakelaar af zie Afstellingen

    Service-reparatienr. - 70.35.41
    Afstellen:
    1) Druk het rempedaal in. Houd het rempedaal ingedrukt.
    2) Stel de schakelaar terug door de plunjer naar buiten te trekken.
    3) Laat het rempedaal los teneinde de schakelaar-afstelling in te stellen.

    Beide procedures hebben ook nog een tekening... Voilà, nu weten we ten minste hoe het werkt hé
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten