


gille schreefColonde zekering eruit halen wim,
dan heb je tenminste gelijke krachten nodig bij elke kant...
wil maar zeggen... ik weet het ook niet, wellicht is er een leidingetje
verstopt welk de olie naar rechts drukt indien gevraagd..
dat zit er bij een F of TF niet in, een van de eerdere auto's met elektrische stuurbekrachtiging. En niet eens een slechte 








Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.