











Mr. Dj M. schreefColonBlijft geweldig inderdaad, zeker met supercharger!




MGF schreefColonLeuk dat de KNAC aandacht besteedde aan de ZT V8! Jammer van de ongefundeerde opmerking over het sleutelen.



Kasper schreefColonMGF schreefColonLeuk dat de KNAC aandacht besteedde aan de ZT V8! Jammer van de ongefundeerde opmerking over het sleutelen.
Deel je mening helemaal, tendentieus geneuzel.

Coen schreefColonKasper schreefColonMGF schreefColonLeuk dat de KNAC aandacht besteedde aan de ZT V8! Jammer van de ongefundeerde opmerking over het sleutelen.
Deel je mening helemaal, tendentieus geneuzel.
Weet je wat pas rommel is, die Duitse auto die ik onder in mijn handtekening heb staan. Maar nee, dat is een VW DUS dat is betrouwbaar, degelijk, noem maar op. Nou, mooi niet. Beetje jammer dat de Engelse, Franse en Italiaanse auto's zo'n naam hebben gekregen die tegenwoordig lang niet altijd meer opgaat. Maar ja, het doet het altijd goed hè in de kroeg om te zeggen dat het sleutelauto's zijn.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.