laatst heb ik mij in Engeland een plaatje laten maken met de gegevens van de wagen en extra een nummer van Europese goedkeuring.(165€ goed besteed)
nu kom ik net weer van het werk en blijkt dat mijn vrouw doodleuk met de trophy naar de keuring gereden was.
resultaat.. de wagen is dus goedgekeurd en ik kan vanaf nu lekker gaan rondtoeren.
Het mooie eraan is dan nog dat door getwijfel van de keurmeester op de Belgische inschrijving de wagen
maar 120 pk's heeft
de enige opmerking die ik had ging over mijn gloednieuwe toyo's (de keurder kon de exacte gegevens niet weervinden
en heeft er dan als opmerking maar gezet dat de banden een label hebben tot 240kmh.





