de volgende stappen om de trophy volledig klaar te hebben tegen de lente.
]en

voor de remklauw heb ik de gouden kleur gekozen, om eens iets heel anders te hebben.

verder wil ik ook de 11spokes zwart laten maken, ik dacht aan plasti-dippen, iemand die hier ervaring mee heeft?
