Motorolie voor de tf. Daar ik niet weet dewelke erin zit, dacht ik een flush en daarna 10w40 full syntec. Versnellingsbakolie visco? En dewelke?. Koelvloeistof? Ik hoor graag jullie bevindingen, alvast bedankt







ErikB schreefColonVerder zou ik niet direct voor een (versnellingsbak) oliewissel gaan. First things first.




Mr. Dj M. schreefColonBij mij bracht het wel een weer lekker schakelende auto. De R was op een gegeven moment moeilijk in te leggen en dat loste en verversing toch maar mooi op

Missedisland schreefColonMr. Dj M. schreefColonBij mij bracht het wel een weer lekker schakelende auto. De R was op een gegeven moment moeilijk in te leggen en dat loste en verversing toch maar mooi op
Nice! Ik zat zelf ook aan wissel van de versnellingsbak olie te denken omdat m'n R wat "crunchy" is. Ik kan niet achterhalen of dit bij m'n auto ooit gedaan is.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.